امنیت در اینترنت با مشخصات جعلی
نوشته شده توسط : سارا
سلام دوستان

اینم یه برنامه توپ

باهاش میتونید ای پی تون رو تغییر بدید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
فقط اگه دوست داشتی اید یمنو اد کن
مزاحم به هیچ عنوان نمیشم
فقط بعضی اوقات یکی دو تا سوال در مورد هک میپرسم
اگه دوست داشتی

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
باشه تنها کار کن عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
من میتونم امار وبلاگت رو زیاد کنم

تبلیغ در انجمن ها

بازی انلاین

وگرنه که نویسنده گلد سافت سابقت نمیشدم

با هم باشیم خوبه

ولی هرچی خودت دوست داری عزیز
پاسخ:من عرض کردم تنها کار می کنم ممنون از لطفت

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
داداش هروقت از ما کمکی خواستی

در خدمتیم

یادت باشهپاسخ:من تنها کار می کنم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
من با حمید دوست صمیمی ام

با یو نمیتونم دوست باشم؟؟

ایدی ام رو اد نمیکنی؟؟

خواهشا
پاسخ:من تنها کار می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
حسین اقا ما رو قابل نمیدونی جواب بدی؟؟

من تو اپدیت میتونم کمک کنم

عزیز جواب بده دیگه

منتظرم


پاسخ:من تنها کار می کنم

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
سلام داش حسین

فرصت نشد من با شما اشنا شم

خیلی حیف شد

موقعی که امدم رفته بودی

ولی نرم افزارات خیلی باحال هستن

من نویسنده silve-soft هستم

دقت کنی بیشتر اپدیت ها باسه منهپاسخ:ممنون از شما اما من تنها کار می کنم منتظر انفجار وبلاگم باشید بزودی بهترین وبلاگ ایران خواهم شد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: